Odwołany lot służbowy – prawa pasażera

21 kwietnia 2016 , Tagi: transport , turystyka

Niezależnie od faktu, czy podróżujemy służbowo czy prywatnie, w przypadku odwołania lub opóźnienia lotu o ponad 3 godziny z winy przewoźnika poszkodowanemu pasażerowi należy się rekompensata finansowa.

Jeśli podróżujemy w sprawach biznesowych i straty, które poniosła firma w związku z odwołanym lub opóźnionym lotem są duże, a za zdarzenie odpowiada linia lotnicza, swoich praw możemy dochodzić na zasadach ogólnych wyrażonych w Kodeksie Cywilnym. To oznacza, że konieczne jest udowodnienie ich przed sądem.

Więcej na: http://www.waszaturystyka.pl/item/3662-odwo%C5%82any-lot-s%C5%82u%C5%BCbowy-prawa-pasa%C5%BCera

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej