UOKiK wyjaśnia zasady prezentowania cen w ofertach last minute
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyjaśnia m.in. jak przedsiębiorcy działający w branży turystycznej powinni prezentować ceny ofert last minute. Ważne jest, aby cały kontekst komunikacji jasno informował konsumentów o faktycznym charakterze oferty, w przeciwnym razie przedsiębiorcy muszą podać klientom do informacji najniższą cenę z 30 dni przed obniżką.
Od 1 stycznia przedsiębiorcy, którzy organizują obniżki, muszą informować o najniższej cenie z 30 dni. Nowy przepis ma ułatwiać konsumentom porównanie cen i pokazywać, czy obniżka jest dla nich rzeczywiście korzystna. Z kontroli i monitoringu rynku przeprowadzonych przez UOKiK wynika, że sprzedawcy często popełniają błędy przy oznaczaniu obniżek…
Więcej: https://www.waszaturystyka.pl/uokik-wyjasnia-zasady-prezentowania-cen-w-ofertach-last-minute/