Takie hotele wybierają chińscy milenialsi

1 sierpnia 2018 , Tagi: hotelarstwo , turystyka

Z raportu Chinese International Travel Monitor (CITM), opublikowanego przez portal Hotels.com, wynika, że chińscy milenialsi wydają niesamowicie wysokie kwoty na podróże zagraniczne – wydatki te są gigantyczne i są o 80 proc. wyższe w porównaniu z zeszłym rokiem. Wyjątkowe podróże dopełniają niepowtarzalne hotele.

Pobyt w nietypowym obiekcie był ważny dla ponad połowy podróżujących, dla których niestandardowe i niezależne hotele o lokalnym kolorycie były atrakcyjniejsze (55 proc.) niż hotele z dużą liczbą gwiazdek. Kolejne 33 proc. zarezerwowało hotele butikowe, 23 proc. – ekologiczne hotele, a 21 proc.– hotele dysponujące najnowocześniejszymi technologiami.
Podczas podróży chińscy milenialsi nie wahają się również korzystać z rozwiązań cyfrowych. Dla pokolenia, które żyje w biegu, łączność i wydajność mają kluczowe znaczenie. Z tego powodu miejsca do coworkingu (39 proc.), technologia sterowana głosowo (38 proc.), rezerwowanie dostępu do wirtualnej rzeczywistości (38 proc.), obsługa klienta świadczona przez roboty (32 proc.), dostęp do pokoju obsługiwanego przez telefon komórkowy (31 proc.) i pomieszczenia, z których można prowadzić live streaming w mediach społecznościowych (26 proc.), stanowią dla nich pożądane dodatkowe opcje oferowane przez hotele.

Hedoniści udzielają wskazówek hotelarzom
Choć podróżują po całym świecie i zbierają kolejne pieczątki w paszportach, wciąż najbardziej mile widziani czują się w Azji. W rankingu krajów najbardziej przyjaznych dla podróżujących z Chin znalazło się sześć krajów z tego regionu, a pierwszą lokatę zajmuje Japonia.
Nie znaczy to jednak, że ich zdaniem niczego już nie można zmienić na lepsze! Podróżującym z Chin szczególnie zależało na możliwości skanowania kodów QR za pośrednictwem WeChat i akceptacji płatności przez komórkę. Tymczasem sposoby rezerwacji nie były dostosowane do potrzeb jednej trzeciej podróżnych, którzy udoskonaleń oczekiwali pod względem lokalnych środków transportu oraz przewodników i pracowników hoteli posługujących się mandaryńskim.
– Każdy globtroter lubi czuć się mile widziany w nowym kraju – nie jest tajemnicą, że wszyscy szukamy więzi z innymi ludźmi, szczególnie gdy znajdujemy się w nowym miejscu. Dzięki raportowi CITM wiemy, że podróżujący z Chin czują się komfortowo i najbardziej mile widziani są w miejscach docelowych, w których sprzedawcy posługują się mandaryńskim, akceptowane są ich chińskie płatności mobilne i dostępne są oznaczenia, które są w stanie zrozumieć – mówi Johan Svanstrom, prezes marki Hotels.com.

Link do artykułu: http://www.propertynews.pl/hotele/takie-hotele-wybieraja-chinscy-milenialsi,65982.html

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej