Raport: Turystyka w telewizji i na billboardach

20 stycznia 2015 , Tagi: turystyka

 

Ubiegłoroczne wydatki reklamowe branży turystycznej mocno spadły. Najwięcej wydały biura podróży. Większość pieniędzy poszła na reklamę w telewizji – wynika z analizy firmy KinAds

 

Firma KinAds* zebrała informacje o aktywności reklamowej podmiotów działających w turystyce w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku i tym samym okresie roku 2013.

 

Jej raport wykazał, że z czterech głównych grup reklamodawców w branży turystycznej w 2014 r. wzrosły jedynie wydatki biur podróży. Firmy transportowe, hotele i regiony turystyczne zmniejszyły nakłady w porównaniu z rokiem 2013. Podczas gdy biura podróży wydały w całym 2013 roku 60,5 mln złotych (KinAds podaje tzw. koszty cennikowe, nie uwzględniające rabatów, jakich udzielają media, bo te są nieznane), to w ciągu dziewięciu miesięcy roku 2014 już 90,5 mln złotych.

 

Więcej na: http://www.rp.pl/artykul/705167,1172779-Raport–Turystyka-w-telewizji-i-na-billboardach.html

 

Filip Frydrykiewicz, Rzeczpospolita, 20-01-2015, http://www.rp.pl/artykul/705167,1172779-Raport–Turystyka-w-telewizji-i-na-billboardach.html

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej