Czemu Polacy boją się promować piwem, winem i innymi trunkami?
Z naszych alkoholi powinniśmy być dumni. Nie ma nic złego w promowaniu regionu, miasta, kraju napojami alkoholowymi. Hamująca promocję ustawa o wychowaniu w trzeźwości została napisana w stanie wojennym, najwyższa pora ją zmienić. Lokalna trunki są na całym świecie powodem do dumy – mówili uczestnicy debaty podczas X Forum Promocji Turystycznej w Orientarium w Łodzi.
…„doskonałym przykładem jest Polska Marka Turystyczna które w tym roku zostało EnoTarnowskie. Niesamowita historia, to nie jest tak że tu chodzi tylko o alkohole, tu chodzi o coś więcej, tak naprawdę czy szlakiem rowerowym, czy po prostu szlakiem winnym możemy zobaczyć pszczelarzy, możemy zobaczyć wyroby z gatunku serów o których mówił Rafał przed chwilą, wędlin i to wszystko zamyka się w np. w promocji np.: „Jak smakuje Polska”. Cały czas działamy w tym kierunku i na pewno wzmocnimy jeszcze działania…” – Marcin Różycki Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Więcej na:
Czemu Polacy boją się promować piwem, winem i innymi trunkami? [PODCAST #50]