Coraz więcej Tarnowa w mediach

19 grudnia 2011 , Tagi: TarnowTeraz.pl

W „Tinie” – magazynie reklamującym się hasłem „numer I w Polsce” – pojawił się obszerny tekst na temat (nie tylko) świątecznej oferty naszego miasta. Czytelnicy, a raczej czytelniczki gazety mogą dowiedzieć się z artykułu o tarnowskim klimacie i zabytkach, ale też o niezwykłej pasterce, wyróżniającej Tarnów na bożonarodzeniowej mapie. „Boże Narodzenie ma w Tarnowie charakter nieco odmienny niż w innych miastach” – czytamy w tekście, który powstał we współpracy z Urzędem Miasta Tarnowa. Jest on częścią cyklu „Podróże – świąteczna Małopolska”.

Tarnowianom, którzy nie gustują w tego typu prasie, a jednocześnie chcą zobaczyć nasze miasto w ogólnopolskich mediach, radzimy już na początku przyszłego roku zasiąść w wygodnym fotelu przed telewizorem i wypatrywać reklamy produktów firmy Danone. Okazuje się bowiem, że tło jogurtowych przysmaków stanowić będzie nasz odremontowany dworzec. Zdaniem producentów reklamówki mamy najpiękniejszy dworzec w kraju, więc wybór miejsca był niemal oczywisty. O powstającej reklamówce informuje również magistrat, podkreślając jej wizerunkowe znaczenie dla miasta.

Liczymy, że urokliwe wnętrza gruntownie odnowionego dworca pozytywnie wpłyną na sprzedaż jogurtów, trudno jednak oczekiwać reakcji zwrotnej, tj. aby jogurt pomógł w promocji miasta. Nie wiadomo na razie, czy w reklamie dworzec pojawi się incognito, czy może chociaż ujawniona zostanie jego lokalizacja.

 

TarnowTeraz, 19-12-2011, http://www.tarnowteraz.pl/?g=1&i=1631

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej