Marketing hotelarski zmierza ku mediom społecznościowym

16 lutego 2017 , Tagi: marketing , turystyka

Jak wynika z raportu „Hotel Marketing & Technology Trends”, przygotowanego przez ekspertów Profitroom przy współpracy z firmą doradczą Deloitte, w najbliższym czasie marketing w sektorze hotelarskim będzie opierał się na skutecznym wykorzystaniu Internetu i mediów społecznościowych, w tym storytellingu, livestreamingu oraz współpracy influencerami, czyli wpływowymi twórcami opinii.

Zachowania internautów uległy w ostatnich latach diametralnej zmianie. Liczba trafiających do użytkowników informacji jest tak ogromna, że wymusza na nich jedynie skanowanie udostępnianej treści.

Więcej na: http://www.waszaturystyka.pl/noclegi/item/4925-marketing-hotelarski-zmierza-ku-mediom-spo%C5%82eczno%C5%9Bciowym.html#disqus_thread

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej