Marketing automation w branży turystycznej

30 lipca 2017 , Tagi: marketing , turystyka

Działania marketingowe, niezależnie od branży, wymagają sporego nakładu pracy i czasu. Warto zatem poznać narzędzia, które pozwalają na zautomatyzowanie niektórych procesów marketingowych, a tym samym prowadzenie ich w bardziej efektywny sposób.

Marketing automation, bo takim mianem określa się te narzędzia, to sposób na tworzenie i przesyłanie do klientów przekazów marketingowych, które są precyzyjne dopasowane do ich potrzeb. Wszystko to możliwe jest dzięki gromadzeniu informacji, którymi dzielą się z nami klienci, jak dane demograficzne, czy zainteresowania. Przydatne są także dane zbierane za nas przez system – np. zachowania, czy akcje wykonywanych przez konsumentów na stronie – a następnie ich analiza w celu stworzenia najlepszej z możliwych ofert.

Więcej: http://travelmarketing.pl/marketing-automation-w-branzy-turystycznej/

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej