Jesteśmy gotowi by każdy dobrze trafił! Kampania MSIT!

23 kwietnia 2012 , Tagi: Euro 2012 , kampania , MSIT

Ruszyła pierwsza odsłona kampanii promocyjnej Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej komunikująca gotowość Małopolski na przyjecie wzmożonego ruchu turystycznego związanego z organizacją w Polsce EURO 2012. Kwietniowa kampania obejmuje outdoor w Małopolsce /Kraków, Tarnów, Zakopane/ oraz w miastach, gdzie w czerwcu odbędą się rozgrywki EURO 2012 /Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław/. Kampanię bilbordową wspiera reklama na prestiżowych nośnikach INFOSCREEN w warszawskim metrze. Kampania wprowadzająca „Jesteśmy gotowi” potrwa dwa tygodnie /od 16.04.2012 r. do 2.05.2012 r./, ma na celu pokazanie MSIT jako narzędzia niezbędnego do zdobycia informacji o Małopolsce w kontekście EURO 2012. Kampania kwietniowa niesie przekaz o gotowości MSIT do profesjonalnej obsługi gości odwiedzających Małopolskę. Dwutygodniowa kampania na nośnikach Grupy Ströer jest nagrodą dla Województwa Małopolskiego w konkursie Złote Formaty organizowanym w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Drugą odsłonę kampanii promocyjnej Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej zaplanowano od 1.06.2012 r. do 30.06.2012 r. Celem kampanii czerwcowej, pod hasłem „Dobrze trafisz”, jest promocja Regionu za pomocą Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej w momencie największego zainteresowania Polską wywołanego organizacją EURO 2012. Grupy docelowe stanowią kibice planujący przyjazd do Małopolski podczas EURO 2012 oraz mieszkańcy Małopolski i goście krajowi planujący pobyt turystyczny w Małopolsce. Kampanię outdoorową zaplanowano w Małopolsce oraz Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Oryginalnym nośnikiem reklamowym jaki wykorzystany zostanie w stolicy Małopolski jest balon widokowy nad Wisłą, a w centrum Krakowa zostaną zamontowane tablice promocyjne MSIT ułatwiające kierowanie ruchem turystycznym. Przewidziano również okolicznościowe oznakowanie jednostek IT zintegrowanych w ramach MSIT. Na Małym Rynku w Krakowie zorganizowane zostanie biuro prasowe obsługujące przedstawicieli mediów.

W ramach kampanii „Dobrze trafisz” zostanie pozyskana grupa ponad 200 wolontariuszy, do obsługi wzmożonego ruchu turystycznego w czasie trwania EURO 2012.

 

Dopełnieniem kampanii będzie promocja w Internecie. Zaplanowano odsłonę nowego serwisu www.visitmalopolska.pl , promocję na oficjalnym portalu Euro 2012 – www.polishguide2012.pl oraz na portalach społecznościowych w Anglii, Holandii i we Włoszech. Komunikat marketingowy skupi się na zaprezentowaniu Małopolski, jako regionu bogatego w atrakcje turystyczne oraz profesjonalnie przygotowanego do obsługi wzmożonego ruchu turystycznego.

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej