Gościa hotelowego trzeba zaskoczyć. Najlepiej na każdym kroku
Hotele prześcigają się w atrakcjach, jakie przygotowują dla swoich gości. Coraz więcej powstaje resortów, które swoją ofertą wypełniają czas i angażują ich mieszkańców do najróżniejszych aktywności. Architekci, specjalizujący się w projektowaniu wnętrz hoteli dążą jednak do czegoś zasadniczo innego. Gość, wchodząc do hotelu powinien poczuć…. O tym opowiadają Łukasz Koziana i Wojciech Witek – właściciele pracowni Iliard, architekci, którzy zaprojektowali wnętrza wielu polskich prestiżowych hoteli.
Nie sądzą Panowie, że coraz częściej hotele prześcigają się w ofercie towarzyszącej wizycie gości i czasem można odnieść takie wrażenie, że właściciele hoteli chcą jak najszybciej wyciągnąć gości z pokoi, tak, jakby tam miało by być im źle?
Więcej na: http://aktualnosciturystyczne.pl/pot/goscia-hotelowego-trzeba-zaskoczyc-najlepiej-na-kazdym-kroku