Większa skłonność do wydatków na wyjazdy i wykorzystanie AI do ich planowania. Marriott zbadał trendy podróżnicze na najbliższe trzy lata

13 grudnia 2023 , Tagi: turystyka

Według badania Future Travel Trends 2024 przeprowadzonego przez Marriott Bonvoy jedna piąta europejskich podróżnych korzystała z pomocy sztucznej inteligencji podczas planowania urlopu. Kluczowymi tematami będą „alternatywy” atrakcyjnych celów podróży oraz podróżowanie w duchu slow. Ponad połowa europejskich podróżnych jest gotowa zapłacić więcej za zakwaterowanie przyjazne dla środowiska. Wielu Europejczyków zamierza również zwiększyć wydatki na wakacje w ciągu najbliższych trzech lat.

 

Więcej na: https://www.waszaturystyka.pl/wieksza-sklonnosc-do-wydatkow-na-wyjazdy-i-wykorzystanie-ai-do-ich-planowania-marriott-zbadal-trendy-podroznicze-na-najblizsze-trzy-lata/

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej