Udane Nowe Trendy w Turystyce 2017

3 kwietnia 2017 , Tagi: turystyka

Czy firmy turystyczne dobrze sobie radzą w mediach społecznościowych? Czy aplikacje turystyczne przejdą do lamusa? Jak gra miejska może pomóc w stymulowaniu ruchu turystycznego? Co to znaczy mieć talent w turystyce?

Odpowiedzi na te pytania zajmowały panelistów i uczestników konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2017, jaka miała miejsce w piątek Gdańsku.

Nowe Trendy w Turystyce mają już pokaźną, bo ośmioletnią, historię. Jak wspomina prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej, będącej organizatorem spotkania, na pierwszej imprezie spotkało się 60 słuchaczy. W tym roku zarejestrowało się ich już około 600. Celem przyświecającym Nowym Trendom jest zetknięcie przedstawicieli innych niż turystyka dziedzin i ich doświadczeń z reprezentantami branży turystycznej.

Na NTT składały się trzy elementy. W sali kinowej Europejskiego Centrum Solidarności od rana do późnego popołudnia trwały prelekcje ekspertów, przerywane tylko krótkimi prezentacjami uczestników konkursu Tourism Trends Awards 2017 (wyniki konkursu, patrz niżej). W mniejszych salach uczestnicy mogli spotykać się z prelegentami na warsztatach. Była też część wystawiennicza, w której około dwudziestu firm i organizacji prezentowało swoje produkty i usługi – od zbiornika wody Kazimierz nad Zatoką Gdańską, pełniącego funkcję wieży widokowej, po portale i wyszukiwarki internetowe.

Plenarne obrady podporządkowane były kilku tematom.

Więcej na: http://turystyka.rp.pl/artykul/1315848.html?p=1  

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej