To im ufa w podróży pokolenie millenialsów
Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Nowym Jorku uczestniczył w interesującej, międzynarodowej konferencji, zorganizowanej przez Signature Travel Network. Konsorcjum, które skutecznie udowadnia, że moda na samodzielne planowanie i organizowanie wyjazdów i zakup usług turystycznych za pośrednictwem internetu, nie oznacza dla biur turystycznych epoki schyłku. Posiadają one coś, na co rośnie popyt.
Pokolenie millenialsów, główna grupa klientów, która obecnie kupuje i wydaje najwięcej na otaczające ich dobra – nie jest tak do końca dziećmi sieci, jak się powszechnie sądzi. Nie rozstają się co prawda ze smartfonem, szukają informacji on-line i polegają na rekomendacji internautów, ale kupując usługi turystyczne, chętnie powierzają ich organizację konsultantowi ds. podróży. Biura turystyczne dostosowują się do tych oczekiwań. Narodowe organizacje turystyczne pomagają w nawiązywaniu współpracy pomiędzy touroperatorami i dostawcami usług.
Więcej na:
https://www.aktualnosciturystyczne.pl/info-zopot/to-im-ufa-w-podrozy-pokolenie-millenialso