Tarnów: Internetowe wyzwanie ma zachęcić turystów

22 maja 2020 , Tagi: Tarnów , turystyka

Cała Polska rapuje dla medyków, a Tarnów ma własne internetowe wyzwanie – na popularnym portalu społecznościowym Facebook powstał hasztag #WpadnijDoMojegoMiasta, wymyślili go mieszkańcy Tarnowa po to, by promować miasto. Tak jak w popularnych internetowych wyzwaniach uczestnicy mają do wykonania zadanie i nominują do niego znajomych.

Akcja ma na celu zaproszenie turystów do Tarnowa. Pomysłodawcy podkreślają bowiem, że w dobie epidemii najbliższe wakacje zdominuje właśnie turystyka krajowa.

“Mamy świadomość, że rapowanie o Tarnowie mogłoby sprawić wielu osobom problem, dlatego postawiliśmy na taką prostszą formę internetowego łańcuszka, którego celem jest promocja miasta, Stajemy przed wyjątkową szansą, która może się już w naszej historii nie powtórzyć, mianowicie popyt na podróże krajowe będzie ogromny z tytułu koronawirusa, więc takie miasto jak Tarnów może najwięcej na tym zyskać, bo ileż będziemy jeździć do Krakowa, Warszawy, Gdańska, Torunia… A takie piękne, kameralne miasta jak Tarnów tylko czekają, żeby je odkryć” – mówi Seweryn Partyński, pomysłodawca akcji.

Aby wziąć udział w tarnowskim czelendżu wystarczy na swoim profilu na portalu Facebook zamieścić post opowiadający o Tarnowie lub regionie tarnowskim. Może być to zdjęcie miasta, ciekawostka o Tarnowie lub filmik nagrany w ulubionym miejscu w mieście.

W takim poście wystarczy tylko dodać hasztag akcji #WpadnijDoMojegoMiasta i nominowac trzy kolejne osoby do zrobienia tego samego. Tym sposobem informacje o Tarnowie jak wirus rozprzetrzenią się po sieci. I o taki wirusowy marketing właśnie nam chodzi, przyznają pomysłodawcy.

więcej na: https://www.radiokrakow.pl/wiadomosci/tarnow/tarnow-internetowe-wyzwanie-ma-zachecic-turystow/

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej