Ryanair zdecydował się na zmiany. Linia wprowadza nowe usługi
Ryanair postanowił wprowadzić nowe udogodnienia dla klientów. Ucieszą się między innymi ci, którzy do tej pory narzekali na długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy za odwołane loty.
O nowych udogodnieniach dla klientów Ryanair poinformował za pośrednictwem swojej oficjalnej strony internetowej. Zaprezentowano trzy nowe usługi, które mają sprawić, że podróżowanie z tym przewoźnikiem będzie jeszcze przyjemniejsze i prostsze.
Pierwsza z nowych funkcji to samoobsługowe centrum cyfrowe. Umożliwi ono zarządzanie całą rezerwacją na stronie internetowej Ryanair.com.
„Wprowadzaj zmiany w rezerwacji przez internet, zmieniaj loty/pasażerów, dodawaj bagaż/miejscówki. Udoskonalony czat, często zadawane pytania i filmy instruktażowe. Pełna historia rozmów i najnowsze aktualizacje zapytań. Dostępne na stronie Ryanair” – tak brzmi opis tej funkcji.