Rok 2016 w marketingu hoteli

14 stycznia 2016 , Tagi: turystyka

W ubiegłym roku w hotelach odnotowano większą liczbę gości, przybyło klientów, wzrosły przychody branży. W 2016 ma być podobnie, o ile hotelarze dostrzegą, odpowiednio zinterpretują i wykorzystają informacje o zjawiskach wpływających obecnie na popyt hotelowych usług. Wiedzy w tym zakresie dostarcza świeżo opublikowane opracowanie analityków z zespołu firmy Profitroom na temat najważniejszych trendów w marketingu hoteli.

Opracowanie zainteresuje menedżerów i właścicieli hoteli miejskich i obiektów w kurortach wakacyjnych, choć z pewnością wielu z nich nie odnajdzie w nim treści odkrywczych, ponieważ na co dzień ze zjawiskami tymi mają do czynienia, przydatne jest jednak skonfrontowanie własnych ocen z opiniami innych. Publikacja może też zainteresować klientów hoteli. Zarówno tych, którzy nowe trendy sami tworzą między innymi poprzez narzucanie własnych kryteriów przy wyborze miejsca pobytu, czy też sposób dokonywania rezerwacji pokoi – jak również tradycjonalistów, którzy przekonają się, że warto pójść z duchem czasu i zacząć stosować nowe rozwiązania podnoszące wygodę i szybkość w planowaniu podróży i rezerwacji noclegu.

 

Więcej: http://aktualnosciturystyczne.pl/produkt-turystyczny/rok-2016-w-marketingu-hoteliq

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej