Punkt G, karaoke, syrenka z kacem – tak kusi się turystów. A skuteczny sposób jest tylko jeden
Agencje reklamowe, miejskie urzędy i ministerstwa turystyki prześcigają się w pomysłach na to, jak zwrócić uwagę turystów na swój kraj, region, miasto a czasem pojedynczą atrakcję turystyczną. Tymczasem sposób na turystyczny bum jest tylko jeden. I nie ma nic wspólnego z nawet najbardziej kreatywną reklamą.
Kampanie skierowane do turystów to stały punkt pracy urzędów czy firm związanych z branżą turystyczną. Najczęściej w efekcie dociera do nas krótkie wideo, w którym oglądamy najpiękniejsze zakątki danego miejsca podsumowane jakimś miłym i wpadającym w ucho hasłem reklamowym. I tak Czechy to „land of stories” (kraina opowieści), Chorwacja jest „full of life” (pełna życia), a Norwegia „powered by nature” (napędzana przez naturę)….
https://www.fly4free.pl/turystyczne-kampanie-reklamowe/