Promocja Tarnowa i EnoTarnowskie w „śniadaniówce” telewizyjnej dwójki!

22 grudnia 2022 , Tagi: enotarnowskie

W ramach promocji Polskich Marek Turystycznych, Polska Organizacja Turystyczna po raz kolejny wsparła działania Tarnowskiej Organizacji Turystycznej, która jest zarządcą marki „EnoTarnowskie”.

W środę, 21 grudnia z Tarnów gościł w porannym programie „Pytanie na śniadanie” TVP 2. Widzowie, tego najpopularniejszego programu śniadaniowego (średnia oglądalność w październiku wyniosła 396 tys. osób przy 8,24% udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ – dane Nielsen Audience Measurement) dowiedzieli się o kuchni i zwyczajach świątecznych regionu tarnowskiego (była chałka z tarnowskiej piekarni, śliwka sechlońska, potrawy z fasoli Piękny Jaś z doliny Dunajca.  Prowadząca Agnieszka Dziekan zaglądnęła z kamerą do sali astronomicznej Pasażu Odkryć by dowiedzieć się o gwieździe betlejemskiej, była również w Muzeum Okręgowym w Tarnowie na niezwykłej wystawie bombek świątecznych pochodzących z kolekcji siedemnastoletniego Dominika Święsa z Uścia Gorlickiego – ucznia trzeciej klasy Zespołu Szkół Plastycznych w Tarnowie. O kolędy i pastorałki zadbał zespół Zalasowianie.

Całość koordynował dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji a zarazem Prezes Zarządu TOT – Marcin Pałach.

Program był realizowany w ramach promocji EnoTarnowskie – Polskie Marki Turystyczne.

W tym miejscu warto dodać, iż w mijającym roku, w ramach promocji EnoTarnowskie, gościliśmy w wakacje w Tarnowie i na winnicy dziennikarzy z TVP 2, odbyła się promocja w mediach społecznościowych przez znaną i lubianą parę dziennikarzy Joannę Koroniewską oraz Macieja Dowbora a od kilkunastu dni trwa promocja kuchni regionalnych każdej marki na portalu i w magazynie kulinarnym Kukbuk https://kukbuk.pl/artykuly/szlakami-smaku/

 

Polskie Marki Turystyczne: Ideą wspólnego projektu Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej jest stworzenie katalogu najbardziej atrakcyjnych polskich regionów i szlaków turystycznych, które będą profesjonalnie zarządzane i promowane. Zarządcy tych terytorialnych marek turystycznych otrzymują wsparcie promocyjne, doradczo-eksperckie. Obecnie jest 9 marek, w tym EnoTarnowskie. Więcej o PMT: https://www.polskiemarkiturystyczne.gov.pl/idea-projektu

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej