Tarnowska Organizacja Turystyczna przedstawia katalog dobrych praktyk opracowany w ramach operacji pn. „Dobre praktyki w zakresie enoturystyki na obszarze ENOTarnowskie”.
Na zlecenie Lokalnej Grupa Działania Dunajec-Biała w ramach realizacji projektu pn. „Produkt lokalny – dźwignią rozwoju turystyki na obszarze Lokalnej Grupy Działania Dunajec-Biała” opracowano i wydano w formie online cztery wydania poradnika – Produkt lokalny w ofercie turystycznej.
Spacerki po Tarnowie, Zalipiu, Skamieniałym Mieście w Ciężkowicach – 2019 r. Spacery po Tarnowie: codziennie: godz. 12.00 Zbiórka: przed siedzibą Tarnowskiego Centrum Informacji, Rynek 7 Zwiedzanie tarnowskiej katedry: poniedziałek – piątek: godz. 9.30 – 11.30 oraz 15.00 – 18.00 soboty: 9.30 – 11.30 niedziele i święto Wniebowzięcia NMP (15.08): 16.00 – 18.00 Zwiedzanie […]
Rozpoczęło się głosowanie na Najlepszy Produkt Turystyczny Polskiej Organizacji Turystycznej – Certyfikat Internautów. Województwo Małopolskie reprezentowane jest przez ENOTarnowskie – projekt, którego autorem jest Tarnowska Organizacja Turystyczna.
…Poruszono także kwestię stworzenia organu, który zajmie się szeregiem formalności, jakie wiążą się ze Źródlanym Szlakiem. – Dziękuje za świetne, pouczające prezentacje. Najważniejsze, żeby nie rywalizować a współpracować. Tarnów ma kilka pomysłów do zaistnienia na mapie Źródlanego Szlaku. Projekt nie będzie miał racji bytu bez agroturystów, przedsiębiorców. Samorząd może realizować inwestycje, Tarnowska Organizacja Turystyczna może […]
Budżet operacji to 340 079,88 zł zaś kwota rekomendowanego finansowania wynosi: 313 019,88 zł Głównym celem projektu jest: przedstawienie korzyści i możliwości jakie daje zrównoważony rozwój obszarów wiejskich w ramach istniejących systemów jakości żywności, opierając to na konkretnych przykładach wsparcia promocji tych produktów (udział producentów jako wystawców imprezy) oraz umożliwienie producentom bezpośredniego przedstawienia tych korzyści […]
W programie konferencji między innymi: prezentacja spotu promocyjnego projektu, wykłady dotyczące enoturystyki, prezentacja lokalnych winnic oraz omówienie strategii turystyki winiarskiej jako nowej marki turystycznej Pogórza. http://www.ciezkowice.pl/ RCIT.421-366/17