Wręczenie tytułów w ramach II naboru do projektu Polskie Marki Turystyczne

23 kwietnia 2022 , Tagi: www.gov.pl

Jura Krakowsko-Częstochowska, EnoTarnowskie, Łódź i Poznań okazały się najlepszymi markami projektu Polskich Marek Turystycznych! Certyfikaty wręczyli laureatom naboru wiceministrowie w Ministerstwie Sportu i Turystyki – Anna Krupka i Andrzej Gut-Mostowy oraz Anna Salamończyk-Mochel, p.o. prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej podczas ceremonii ogłoszenia laureatów projektu.

Kapituła projektu wyróżniła ponadto Góry Świętokrzyskie, Roztocze i Szlak aktywnej turystyki wodnej Czarnej Hańczy, Kanału Augustowskiego i Biebrzy „Cha-KA-Bi”. Do rywalizacji w ramach II naboru, przeprowadzonego w 2021 r. stanęło 30 podmiotów.

Projekt Polskie Marki Turystyczne popularyzuje miejsca, które warto odwiedzić w Polsce. Jego ideą jest stworzenie katalogu najbardziej atrakcyjnych polskich regionów, które będą profesjonalnie zarządzane i promowane. Zarówno forma zarządzania marką turystyczną, jak i wypełnienie jej treścią to efekt cennej współpracy na poziomie lokalnym.  Takie inicjatywy chcemy wpierać i promować.

Więcej na:

https://www.gov.pl/web/sport/wreczenie-tytulow-w-ramach-ii-naboru-do-projektu-polskie-marki-turystyczne

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej