Tarnów i Małopolska promowane na targach Turystyki i Wypoczynku „LATO 2014”
Największym zainteresowaniem cieszył się konkurs wiedzy o Tarnowie w którym udział wzięło ponad 200 osób a szczęście uśmiechnęło się do pana Kornela z Kutna. Mnóstwo pytań dotyczyło wystawy prezentującej replikę Chińskiej Armii Terakotowej Cesarza Qin w tarnowskim muzeum oraz możliwość pobrania aplikacji mobilnej smartSAD. Przeważały pytania o szlaki rowerowe w okolicy, tanie miejsca noclegowe i kompleksowe oferty dla grup szkolnych.
Promocja Małopolski została dostrzeżona zarówno przez odwiedzających, jak i organizatorów. Dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji Marcin Pałach jako przedstawiciel Małopolskiej Organizacji Turystycznej odebrał z rąk wiceprezesa POT Elżbiety Wąsowicz-Zaborek nagrodę za zajęcie I miejsca w konkursie na najlepszą ofertę ekspozycyjną polskiego regionu organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną i MT Targi Polska. Jury podczas oceny brało pod uwagę m.in.: sposób dotarcia z ofertą do potencjalnego klienta targowego (formy promocji – np. rozdawanie ulotek, imprezy i wydarzenia promocyjne na stoisku), profesjonalizm obsługi stoiska (ubiór, komunikatywność, aktywność w relacji z potencjalnym klientem), atrakcyjność oferty prezentowanej na stoisku (innowacyjne rozwiązania w zakresie dotychczas spotykanej oferty) oraz dobór materiałów promocyjnych do specyfiki targów.
Tarwizja.pl: http://tarwizja.pl/?action=show&s=news&id=3617
14.04.2014 r.
RCIT.062-79/14