Tańsze korzystanie z miejskich usług i atrakcji. Karta przyciągnie turystów?

8 sierpnia 2018 , Tagi: temi.pl

Tarnowska Karta Turystyczna to pilotażowe przedsięwzięcie realizowane przez Stowarzyszenie „Grupa Odrolnika” we współpracy z Tarnowską Organizacją Turystyczną i Tarnowskim Centrum Informacji oraz przy wsparciu finansowym budżetu wojewódzkiego. – Rozpoczynamy testowanie karty, chcemy w ciągu tego roku zorientować się, czy i jak duże będzie nią zainteresowanie. Od tego głównie uzależniamy kontynuowanie pomysłu w następnych latach – mówi Paweł Czaja, prezes „Grupy Odrolnika”. –  Do dystrybucji skierowaliśmy tysiąc bezpłatnych kart z jednorazowymi zniżkami na tegoroczny sezon. Można je odebrać w siedzibie Tarnowskiego Centrum Informacji i w hotelach. TKT ważna jest 48 godzin od momentu aktywacji, dołączony jest do niej przewodnik po miejscach, w których karta jest honorowana. Partnerami Tarnowskiej Karty Turystycznej są obecnie 32 firmy z regionu tarnowskiego, działające w branży usług: turystycznych, kulturalnych i rozrywkowych. Są wśród nich: muzea, teatr, hotel, restauracje, kawiarnie, a nawet winnica i Challenge Exit Room w Tarnowie, czyli „pokój ucieczkowy” rodem z gier komputerowych. Karta upoważnia do rabatów (od 5 do 20 procent) u wszystkich partnerów TKT. Paweł Czaja ma nadzieję, że zainteresowanie kartą okaże się wystarczająco duże i przedsięwzięcie będzie kontynuowane. Planowana jest w każdym razie rozbudowa oferty TKT w porozumieniu z kolejnymi partnerami – w przyszłym roku ma być ich już setka. Jednym z zasadniczych celów Tarnowskiej Karty Turystycznej jest zachęcenie turystów do odwiedzania Tarnowa i okolic oraz zwrócenie uwagi – także samych tarnowian – na lokalne atrakcje i rynek różnorodnych usług czasu wolnego. Istotne jest też zawiązanie trwałej współpracy firm i instytucji z branży turystycznej, kulturalnej itp. – TKT będzie działała jako narzędzie promocyjne Tarnowa i regionu oraz pozwoli na zwiedzanie taniej, łatwiej i przyjemniej. Uwzględniając koszty biletów wstępu przy zwiedzaniu wszystkich miejsc objętych TKT, zakupu posiłków, noclegów itp., jej posiadanie przyniesie oszczędności na poziomie ok. 20–40 procent ponoszonych kosztów – wylicza Agnieszka Mazur z Tarnowskiej Organizacji Turystycznej.

Temi nr 28 (1978), z dnia 11-07-2018, str.10, www.temi.pl

RCIT.421-177/18

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej