Spotkanie Forum Uczestników Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej
Spotkanie zorganizowane zostało przez Województwo Małopolskie oraz Małopolską Organizacją Turystyczną we współpracy z Tarnowskim Centrum Informacji, które w tym roku świętowało 20-lecie swojego istnienia.
Podczas wieczornej, uroczystej gali mającej miejsce w Sali Lustrzanej wręczone zostały tegoroczne certyfikaty kategoryzacyjne dla punktów należących do sieci MSIT. Wręczenia certyfikatów dokonali Grzegorz Biedroń, prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Dorota Skotnicka, dyrektor Departamentu Turystyki i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego oraz Jacek Janowski, dyrektor Departamentu Turystyki Krajowej w Polskiej Organizacji Turystycznej.
– Bez regularnej certyfikacji trudno byłoby o utrzymanie prawidłowej jakości i standardów na wysokim poziomie, dlatego w województwie małopolskim już po raz kolejny przeprowadziliśmy kategoryzację wszystkich 43 punktów informacji turystycznej – mówiła Dorota Skotnicka, dyrektor Departamentu Turystyki i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
MSIT funkcjonuje od 2012 r. Powstał w wyniku realizacji projektu współfinansowanego ze środków unijnych w ramach partnerstwa Województwa Małopolskiego z 25 jednostkami samorządu terytorialnego z terenu Małopolski. O tego czasu MSIT cieszy się dużym uznaniem. Do systemu wciąż zgłaszają chęć przystąpienia nowi uczestnicy. Tworzone są nowe punkty. Na dzień dzisiejszy w ramach sieci działają już 43 punkty IT.
RCIT. 421-397/19