Podsumowanie sezonu targowego

22 maja 2012 , Tagi: mot.krakow.pl

Po raz kolejny region prezentował się na Stoisku Narodowym Polskiej Organizacji Turystycznej, jak również był obecny na kilku targach, na których Polska nie zaznaczyła swojej obecności. Corocznie, Małopolska zapoznaje potencjalnych turystów ze swoją ofertą, zachęcając do odwiedzenia zarówno osoby znające region, jak również tych turystów, którzy dopiero zamierzają do niego przyjechać. Na targach zagranicznych Małopolska Organizacji Turystyczna zaoferowała odwiedzającym bardzo szeroki wachlarz materiałów promocyjnych, jak również atrakcyjną wizualizację na stoisku. Na najważniejszych berlińskich targach turystycznych Małopolska i Kraków za pośrednictwem działań Małopolskiej Organizacji Turystycznej zaprezentowały się w sposób zupełnieniestandardowy. Mobilną formą promocji stanowił „Koralowy Wehikuł”, nawiązujący symboliką do ubiegłorocznej prezentacji Małopolski, który w godzinach otwarcia ITB przemierzając teren targów (zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz hali polskiej), zapraszał zwiedzających na przejażdżkę. Maszyna koralowa obsługiwana była przez osoby ubrane w stroje nawiązujące do korala, stanowiącego rozpoznawalny w kraju i za granicą promocyjny element Małopolski. Koralowa Maszyna spotkała się z ogromnym zainteresowaniem wśród osób odwiedzających targi i stanowiła przykład konsekwentnych działań promocyjnych skupionych na koralu.

Atrakcyjne i funkcjonalne 36 i 48 metrowe stoisko było miejscem prezentacji Małopolski na targach krajowych. Podczas targów prezentowane było bogate dziedzictwo naszego regionu. Dzięki obecności takich wystawców jak: Starostwo Powiatowe w Tarnowie wraz z Tarnowskim Centrum Informacji, Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej, Sądecka Organizacja Turystyczna, Lokalna Grupa Działania „Wadoviana”, Starostwo Powiatowe w Bochni wraz z Uzdrowiskiem Kopalni Soli Bochnia, Zespół Elektrowni Wodnych Niedzica, Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych „Kraków” oraz Hotel & SPA – Młyn Jacka. Wystawcy zapewnili profesjonalną obsługę stoiska, dystrybuowali ulotki, ale również uatrakcyjnili udział poprzez organizowane degustacje potraw regionalnych. Wszystkie te elementy składały się na bardzo pozytywne oceny stoiska zarówno przez organizatorów targów, innych wystawców, jak i osoby odwiedzające targi.

Pod koniec roku Małopolska Organizacja Turystyczna będzie brała udział
w pozostałych 3 zagranicznych imprezach targowych i krajowych targach poznańskich. Sankt Petersburg, Kijów oraz Londyn będą stanowiły miejsca promocji regionu, kończąc tegoroczny udział w imprezach wystawienniczych. Mamy nadzieję, iż w kolejnym sezonie Małopolska na targach będzie przyciągała równie dużą ilość zwiedzających a stoisko poszerzając swój udział o ofertę nowych wystawców i proponowane atrakcje, będzie nadal miejscem promocji dla wielu podmiotów z regionu.

 

Mot.krakow.pl, 22-05-2012, http://mot.krakow.pl/index,a,f,c,5,d,664.html

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej