Małopolska pod znakiem czerwonych korali

19 marca 2010 , Tagi: MOT Kraków

Tegoroczne targi na stoisku Małopolskim przebiegały pod znakiem czerwonych korali. Elementy korali jako etnicznej inspiracji wizerunku Małopolski to element wiodący w tym sezonie, pojawiający się na billboardach w większych miastach Polski, w formie koralowej trąbki hejnalisty lub łańcucha koralowych gór. Wykorzystując w sposób oryginalny drewniane korale, z których goście targowi mogli stworzyć własne ozdoby, oferta regionu miała okazję dotrzeć do większej liczby odbiorców. Przez 5 dni targowych korale przyciągały na stoisko bardzo dużą liczbę odwiedzających.

Przez pierwsze dni – branżowe – stoisko zostało odwiedzone przez wiele osób opiniotwórczych, ze świata turystyki i polityki, w opinii których pomysł wykorzystania korali spotkał się z bardzo pozytywną oceną. Małopolskie korale przymierzyły ( i już nie rozstały się z nimi) takie osobistości ze świata turystyki jak Pani Minister Katarzyna Sobierajska, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki czy Pani Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Elżbieta Wąsowicz –Zaborek. Przyznać trzeba, że ten gadżet regionu Małopolska trafił w gusty publiczności, na fali mody na „etnodizajn” i regionalne trendy królujące w światowym prêt à porter.

Na powierzchni stoiska Małopolski zajmującego powierzchnię 60 m² wspólną ofertę regionu prezentowały wiodące podmioty z regionu. Obok Województwa Małopolskiego i Urzędu Miasta Krakowa reprezentowali region Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury, Tarnowskie Centrum Informacji oraz, po raz pierwszy w tym roku występująca w roli atrakcji turystycznej Opera Krakowska.

 

MOT Kraków, 18-03-2010, http://www.mot.krakow.pl/index,a,f,c,5,d,411.html

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej