Informacja Turystyczna – kluczem do efektywnej promocji.

18 stycznia 2010 , Tagi: wiadomości turystyczne

-Niestety często się zdarza, iż punkty IT, zwłaszcza jako jednostki miejskie podlegające pod urząd, czynne są od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00 – mówi Pałach. -Turysta, który przychodzi do punktu IT, potrzebuje zazwyczaj szybkiej, profesjonalnej i pełnej informacji. Dlatego punkty IT powinny być dobrze wyposażone w materiały, które pomogą turyście zorganizować czas w danej miejscowości, jak również zachęcą do dłuższego pobytu. Foldery, ulotki, a przede wszystkim schematyczne mapki powinny być bezpłatne.
Nawet najlepiej wyposażony punkt IT się nie sprawdzi, jeśli nie będzie miał pracowników, którzy bardzo dobrze znają region. Chodzi tutaj nie tylko o znajomość terenu i atrakcji turystycznych, ale pełną wiedzę na temat wydarzeń kulturalnych, godzin otwarcia muzeów, dostępnych połączeń komunikacyjnych. Oczywiście konieczna jest też wysoka kultura oraz umiejętność pracy z klientem, znajomość języków obcych i tak przyziemne sprawy, jak chociażby umiejętność czytania map – dodaje Marcin Pałach…

Wiadomości Turystyczne nr 14 (164)

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej