Pośrednik nie odpowiada za wycieczkę
Strony internetowe pośredniczące w rezerwacji pokoju w hotelu nie zawierają z turystą umowy. Reklamację trzeba więc kierować bezpośrednio do usługodawcy
Szukając wyjazdów na urlop, turyści często sięgają do ofert w internecie. Te często są prezentowane przez firmy, które jedynie pośredniczą w kunie biletu lotniczego czy rezerwacji pokoju w hotelu. Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) Polska zwraca uwagę, że umowa jest wówczas zawierana bezpośrednio pomiędzy dostawcą usług a konsumentem. Pośrednik nie jest zaś jej stroną.
Więcej na: http://www.rp.pl/artykul/706099,1226185-Posrednik-nie-odpowiada-za-wycieczke.html
Rzeczpospolita, 31-08-2015, http://www.rp.pl/artykul/706099,1226185-Posrednik-nie-odpowiada-za-wycieczke.html