Pośrednik nie odpowiada za wycieczkę

31 sierpnia 2015 , Tagi: turystyka

Strony internetowe pośredniczące w rezerwacji pokoju w hotelu nie zawierają z turystą umowy. Reklamację trzeba więc kierować bezpośrednio do usługodawcy

Szukając wyjazdów na urlop, turyści często sięgają do ofert w internecie. Te często są prezentowane przez firmy, które jedynie pośredniczą w kunie biletu lotniczego czy rezerwacji pokoju w hotelu. Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) Polska zwraca uwagę, że umowa jest wówczas zawierana bezpośrednio pomiędzy dostawcą usług a konsumentem. Pośrednik nie jest zaś jej stroną.

Więcej na: http://www.rp.pl/artykul/706099,1226185-Posrednik-nie-odpowiada-za-wycieczke.html

Rzeczpospolita, 31-08-2015, http://www.rp.pl/artykul/706099,1226185-Posrednik-nie-odpowiada-za-wycieczke.html

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej