Małopolska poza utartym szlakiem – konkurs dla branży turystycznej

7 października 2020 , Tagi: branża turystyczna , konkurs , MOT

Wygraną w konkursie jest kampania promocyjna o ogólnopolskim zasięgu. Żeby móc wygrać wystarczy przedstawić swoją ofertę, w oryginalny sposób – najciekawsze nagrodzimy ogólnopolską kampanią reklamową na Facebooku, Instagramie oraz stronie internetowej visitmalopolska.pl

Co dokładnie trzeba zrobić, żeby wygrać?

Opublikować post na branżowej grupie na Facebooku Małopolska branża turystyczna – poznajmy się! oznaczając go nagłówkiem „Zgłoszenie konkursowe” i zaprezentować w nim swoją ofertę turystyczną opracowaną w oparciu o współpracę sieciową dwóch lub większej liczby przedsiębiorców z województwa małopolskiego. Przedstawić nam zalety swojej oferty w formie krótkiego (max 1000 znaków) opisu – najbardziej interesują nas „lokalne smaczki” i atrakcje spoza utartych szlaków. Do opisu można dodać film promocyjny (max 2 minuty), zdjęcia lub prezentację multimedialną. Do zgłoszenia należy dodać również swoje dane kontaktowe oraz linki do strony www lub profilu FB (jeśli takie posiadacie).

Jakie dokładnie są nagrody i zasady konkursowe?

Konkurs składa się z 3 etapów. W każdym etapie jury wyłoni 2 zwycięzców, którzy zaprezentowali najciekawsze oferty. Zwycięskie propozycje będą opublikowane i wsparte płatną, ogólnopolską promocją na naszych profilach na FacebookuInstagramie oraz na stronie internetowej visitmalopolska.pl (szczegóły w regulaminie).  Pierwszy etap rozpoczął się 2 października i trwa do 15 października.

więcej nt. konkursu: http://www.mot.krakow.pl/news,624.html

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej