Linie lotnicze w Polsce naginają prawo i ignorują pasażerów. Kto jest najgorszy i jak się przed tym bronić?

4 kwietnia 2016 , Tagi: turystyka

– Linie lotnicze nie dbają o pasażerów w przypadku odwołanego lub opóźnionego lotu, a wyciągnięcie od nich należnego odszkodowania często graniczy z cudem. Mimo istniejących przepisów, linie nic sobie z nich nie robią – mówi Katarzyna Martynowicz, szefowa stowarzyszenia „Przyjazne Latanie”, które pomaga podróżnym walczącym o swoje prawa z przewoźnikami lotniczymi. Niedawno przyznało ono tytuł najbardziej przyjaznej linii dla pasażerów. Wygrał… Ryanair.

Więcej na: http://www.fly4free.pl/linie-lotnicze-w-polsce-naginaja-prawo-i-ignoruja-pasazerow/

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej