Kampania Tarnowa w mediach społecznościowych

31 maja 2023 , Tagi: kampania reklamowa

W dniach od 11 kwietnia do 7 maja Tarnowskie Centrum Informacji prowadziło kampanię promocyjną miasta Tarnowa w serwisach internetowych: Facebook Ads, Instagram, na kanale YouTube, oraz za pośrednictwem systemu reklamowego Google – Google Adwords Google™ Ads®. Jej odbiorcami byli mieszkańcy Krakowa, Śląska, Wrocławia, Warszawy, Trójmiasta, Rzeszowa i Łodzi – osoby mogące samodzielnie podróżować i decydować o budżecie.
Głównym przesłaniem kampanii było zachęcenie mieszkańców największych polskich aglomeracji do odwiedzenia Tarnowa – „perły polskiego renesansu”.

Zgodnie z danymi otrzymanymi od realizującej kampanię firmy Double Digital, udało się znacząco przekroczyć zakładane cele w obszarach wyświetlenia i zasięg.

 

Wyświetlenia

Zasięg

Planowane

4 835 062

2 017 027

Realizacja

8 650 637

3 209 833

Realizacja %

178,91%

159,14%

„Promocja Tarnowa w Internecie (kampania promocyjna w mediach społecznościowych)” została zrealizowana w ramach projektu „Tarnów Nowe Spojrzenie”, finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach Programu „Rozwój Lokalny” oraz środków budżetu państwa.

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej