Kampania promocyjna Małopolski w czasie Światowych Dni Młodzieży za 1,5 miliona złotych

12 maja 2016 , Tagi: ŚDM

1 milion 500 tys. złotych – tyle województwo małopolskie wyda na kampanię promocją w czasie Światowych Dni Młodzieży. Główne hasło kampanii to “Małopolska! Młodość to stan ducha”.

Twarzą kampanii “Młodość to stan ducha” będzie znany w Krakowie, blisko 90-letni benedyktyn, o. Leon Knabit. Zdjęcie zakonnika z czerwonymi koralami na szyi w koszulce z napisem “zachowaj spokój, módl się i pracuj” (“keep calm and ora et labora”) pojawi się w kampanii internetowej już w czerwcu.

Plakaty na bilbordach zawisną w lipcu, a spoty reklamowe pojawią się w telewizji na dwa tygodnie przed Światowymi Dniami Młodzieży. 

Władze województwa liczą, że taka reklama dotrze do około 25 milionów osób i w ten sposób uda się zachęcić ich do ponownego przyjazdu do Krakowa.

Światowe Dni Młodzieży to spotkania młodych katolików, odbywające się co dwa-trzy lata, zapoczątkowane z inicjatywyJana Pawła II w 1985 roku. Festiwal religijny gromadzi setki tysięcy młodych ludzi na wspólnej modlitwie.

Światowe Dni Młodzieży odbędą się w Krakowie i Wieliczce, spotkanie z papieżem Franciszkiem – potrwają od 26 do 31 lipca. Szacuje się, że w wydarzeniu może wziąć udział ok. 2 mln osób. Swoją obecność potwierdził też prezydent Polski Andrzej Duda.

Tegoroczne spotkanie z papieżem będzie się odbywać pod hasłem: “Błogosławieni miłosierni”. Taki sam tytuł nadano hymnowi światowego spotkania młodych.  

http://www.radiokrakow.pl/wiadomosci/krakow/kampania-promocyjna-swiatowych-dni-mlodziezy-za-poltora-miliona-zlotych/

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej