Jak parki radzą sobie w czasie pandemii? [POLSKA i ŚWIAT]
Pandemia koronawirusa to wyjątkowo niekorzystny okres dla naszej branży. Warto wykorzystać jednak ten czas na budowanie dobrego wizerunku swojej marki…
W czasie kwarantanny ludzie próbują zabić czas przeglądając różne zakątki internetu. Dlaczego by właśnie nie dotrzeć do potencjalnych klientów za pomocą internetu, w chwili gdy nie mogą odwiedzać parku osobiście?
„W tej trudnej sytuacji warto postawić na tworzenie materiałów dobrej jakości, które ocieplą wizerunek i pomogą postrzegać markę pozytywnie. Dzięki takim działaniom potencjalni goście nie zapomną o nas i chętniej odwiedzą park gdy wszystko wróci do normy” – komentuje Krystian Borkowski z firmy Emotions Group, która zajmuje się kreatywną promocją parków rozrywki i atrakcji turystycznych.
Wiele parków rozrywki na całym świecie publikuje ciekawe treści za pomocą swoich mediów społecznościowych, niektóre parki w Polsce, które co prawda nie rozpoczęły jeszcze sezonu także wrzucają ciekawe materiały. Zobaczcie niektóre z nich:
Cały artykuł: https://parkmag.pl/jak-parki-radza-sobie-w-czasie-pandemii-polska-i-swiat/