ITB: Google podpowiada DMO, jak promować kierunki turystyczne w dobie covid

12 marca 2021 , Tagi: covid , turystyka

Choć w 2020 o 15 proc. spadła liczba zapytań o podróże w wyszukiwarce Google, to wzrosło zainteresowanie treściami dostępnymi w internecie, w tym filmami o podróżach. W 2021 zachowania użytkowników wskazują, że popyt nie spadł. Eksperci Google ds. współpracy z DMO radzili na targach ITB, jak promować kierunki turystyczne w dobie covid-19.

Podróżowanie było zawsze jednym z głównych haseł wyszukiwanych przez użytkowników Google. W 2020 po raz pierwszy nastąpił spadek tego trendu i to o ponad 15 proc. Jak mówiła na targach ITB Iva Kutle Škrlec, Global Destination Marketing Partner w Google, trend ten nie oszczędziło nikogo w branży turystycznej, jednak niektóre dziedziny turystyki ucierpiały mniej.

Więcej: https://www.waszaturystyka.pl/itb-google-podpowiada-dmo-jak-promowac-kierunki-turystyczne-w-dobie-covid/

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej