Enoturystyka nową marką Pogórza

4 grudnia 2017

W Centrum Produktu Lokalnego w Rzuchowej odbyła się konferencja podsumowująca projekt pn. “Opracowanie strategii turystyki winiarskiej, jako nowej marki turystycznej Pogórza”. Tarnowska Organizacja Turystyczna Pozyskała środki na jego realizację z Departamentu Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystyki, w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu turystyki w 2017 r.

W programie konferencji zaplanowano serię wykładów i prezentacji dotyczących enoturystyki w kontekście potencjału Pogórza. Rozpoczęła się ona prezentacją spotu promocyjnego, który został wyprodukowany w ramach projektu. Zakończyła zaś prezentacją dokumentu Strategia turystyki winiarskiej, jako nowej marki turystyki Pogórza.

Spot można obejrzeć na: https://www.youtube.com/watch?v=0kPTixnS12A

Projekt “Opracowanie strategii turystyki winiarskiej, jako nowej marki turystycznej Pogórza” składał się z całej serii wydarzeń, spotkań i szkoleń, które realizowane były od kwietnia do listopada bieżącego roku, a których głównym celem była promocja potencjału enoturystycznego regionu tarnowskiego. 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej