Kampania Tarnowa w mediach społecznościowych
W dniach od 11 kwietnia do 7 maja Tarnowskie Centrum Informacji prowadziło kampanię promocyjną miasta Tarnowa w serwisach internetowych: Facebook Ads, Instagram, na kanale YouTube, oraz za pośrednictwem systemu reklamowego Google – Google Adwords Google™ Ads®. Jej odbiorcami byli mieszkańcy Krakowa, Śląska, Wrocławia, Warszawy, Trójmiasta, Rzeszowa i Łodzi – osoby mogące samodzielnie podróżować i decydować o budżecie.
Głównym przesłaniem kampanii było zachęcenie mieszkańców największych polskich aglomeracji do odwiedzenia Tarnowa – „perły polskiego renesansu”.
Zgodnie z danymi otrzymanymi od realizującej kampanię firmy Double Digital, udało się znacząco przekroczyć zakładane cele w obszarach wyświetlenia i zasięg.
Wyświetlenia |
Zasięg |
|
Planowane |
4 835 062 |
2 017 027 |
Realizacja |
8 650 637 |
3 209 833 |
Realizacja % |
178,91% |
159,14% |
„Promocja Tarnowa w Internecie (kampania promocyjna w mediach społecznościowych)” została zrealizowana w ramach projektu „Tarnów Nowe Spojrzenie”, finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach Programu „Rozwój Lokalny” oraz środków budżetu państwa.