Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

„Język reklamy jako odmiana polszczyzny” – dr Paweł Czernek

11 lutego 2020, 17:00 - 18:00

Wykład będzie obejmował analizę zjawisk językowych obecnych we współczesnych przekazach reklamowych. Reklama towarzyszy ludzkości od bardzo dawna, można ją zdefiniować jako syntezę informacji i perswazji, gdyż istotne jest tu zarówno dotarcie do odbiorcy, jak też przekonanie go do zakupu produktu lub skorzystania z usługi. Niezbędnym komponentem reklamy jest język, który dzięki funkcji przedstawieniowej oraz nakłaniającej pozwala spełnić zadania stawiane przed reklamą. Jak budowane są slogany oraz całe teksty reklamowe, jakie słownictwo i struktury gramatyczne są pozyskiwane w tworzeniu wypowiedzi reklamowej oraz czy możemy mówić o odrębnej odmianie polszczyzny? Te i inne kwestie, dotyczące reklamy poruszy podczas wykładu dr Paweł Czernek.
Czytelnia Czasopism Bieżących, 11 lutego, godz. 17.00

Szczegóły

Data:
11 lutego 2020
Czas:
17:00 - 18:00
Kategoria wydarzenia:
Strona internetowa:
https://www.biblioteka.tarnow.pl/

Miejsce

Czytelnia Czasopism Bieżących
ul. Krakowska 4 (parter)
Tarnów, małopolskie 33-100 Polska
+ Google Map

Inne

Odbiorcy
wszyscy