Targi ITB Berlin 2010
Targi te są traktowane bardzo poważnie ponieważ sięgają swym zasięgiem bardzo daleko, dlatego też region chciał w sposób bardzo oryginalny dotrzeć do wielu odbiorców. Dzięki aranżacji z wykorzystaniem korali cel ten został zrealizowany. Przez 5 dni targowych korale przyciągały na stoisko bardzo dużą liczbę odwiedzających co pomagało w efektywny sposób osiągnąć cel promocyjny. Stoisko zostało odwiedzone w pierwszy dzień przez wiele osób ze świata turystyki, jak również polityki i pomysł wykorzystania korali spotkał się z wieloma bardzo pozytywnymi opiniami. W hali gdzie prezentował się nasz kraj, Polska Organizacja Turystyczna prezentowała na scenie wydarzenie kulturalne nawiązujące do roku Chopinowskiego. Muzyka poważna była prezentowana w sposób nowatorski poprzez równoczesne łączenie jej z muzyką klubową. W przyszłym roku krajem partnerskim na targach ma być Polska i spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania naszym regionie.
Projekt zrealizowany na zlecenie Województwa Małopolskiego, sfinansowany z budżetu Województwa Małopolskiego
MOT Kraków, 15-03-2010, http://mot.krakow.pl/index,a,f,c,5,d,409.html