Tarnów na trzynastu imprezach turystycznych -TCI promuje region na targach
Degustacje i konkursy to największy magnes na odwiedzających targi. Dlatego też podczas wszystkich imprez targowych TCI zapewnia przekąskę i napitek, które poprzez swoją wyjątkowość tworzyć mają dodatkowe skojarzenia z naszym regionem. W całej historii wyjazdów targowych TCI proponowało już miód pitny z podtarnowskich pasiek, Tarninówkę – zarówno herbatkę, jak i nalewkę oraz słynne tarnowskie wyroby piekarnicze – chleb z bakaliami, a ostatnio precelki.
Do tradycyjnych działań marketingowych należy także konkurs organizowany na stoisku TCI, w którym główną nagrodą jest weekendowy pobyt dla dwojga w Tarnowie. Nagrodami pocieszenia są zazwyczaj gadżety – koszulki, kubeczki czy „Ciepło z Tarnowa”.
Podstawowym „wyposażeniem” stoiska są jednak przede wszystkim materiały informacyjne – foldery, ulotki, mapki. Poza standardowymi, na każdy z zagranicznych rynków TCI stara się przygotować materiały uwzględniające ich specyfikę oraz oczekiwania, a przede wszystkim w języku narodowym.
Jak informuje dyrektor TCI Marcin Pałach, Tarnów ze swoją ofertą turystyczną dociera również na targi, na których fizycznie nie jest obecny żaden przedstawiciel miasta. Jest to możliwe dzięki członkostwu Tarnowa w Małopolskiej Organizacji Turystycznej. W ten sposób nasze foldery obecne będą na targach w następujących miastach: Oslo, Utrecht, Madryt, Bratysława, Brno, Bruksela, Goeteborg, Moskwa, Barcelona oraz Kijów.
Intarnet.pl, 29-03-2011,
http://www.intarnet.pl/www1.atlas.okay.pl/index_full.html?action=full&id=191
00&intarnet=4f5a2b0e98d31d7bbdb575cf2c40ab58