Goście zagraniczni – poznaj ich potrzeby i zwyczaje
Obcokrajowcy są bardzo pożądanym segmentem gości w polskich hotelach – nierzadko dysponują większym budżetem, chętnie rezerwują wyższe kategorie pokoi lub korzystają z usług dodatkowych. Warto więc poznać trochę lepiej ich kulturę i potrzeby, aby stworzyć spersonalizowaną ofertę, która przyciągnie ich właśnie do twojego obiektu i zachęci do rezerwacji bezpośredniej!
…Goście z Niemiec, pomimo iż bardzo lubią zwiedzać i poznawać okolicę, w wyborze hotelu i destynacji coraz częściej kierują się nie tyle atrakcjami regionu, co raczej standardem i jakością hotelu oraz świadczonymi usługami hotelowymi – bardzo ważne jest dla nich bogate zaplecze Wellness i SPA….
…Ciekawostki o Brytyjczykach: Uwielbiają puby, warto więc, żeby spędzili ten czas w twoim barze hotelowym. Zaoferuj welcome drinka do odebrania na barze a możesz być pewien, że na jednym się nie skończy….
…Czym przyciągnąć Francuzów? Uwielbiają strefy SPA & Wellness – jeżeli chcesz trafić do gości z Francji, upewnij się więc, że sekcja SPA na twojej stronie www jest dokładnie przetłumaczona!…
…Ciekawostka o Francuzach: Przywiązują bardzo dużą uwagę do opinii w internecie (głównie TripAdvisor). Zadbaj więc o aktywność na tym portalu i odpowiadaj na pozostawione opinie – zwłaszcza te negatywne…
…Ciekawostki o Hiszpanach i Francuzach: Hiszpanie i Włosi mało wydają na pokój, jednak są skłonni wydać dużo więcej na usługi dodatkowe. Upewnij się, że na stronie hotelu dodane są tłumaczenia w sekcji Wellness oraz udogodnienia. Dodatkowo w restauracji i części Wellness w obiekcie także warto zadbać, aby menu czy pozostałe komunikaty były przetłumaczone….
Cały artykuł: https://travelmarketing.pl/goscie-zagraniczni-poznaj-ich-potrzeby-i-zwyczaje